قالب cjo آماده جواپ ، قالب برنامه آموزش سرویس لوازم خانگی

نوشته شده توسط:رضا- مدیریت سایت | ۱ دیدگاه

قالب CJO آماده با موضوع تعمیر لوازم خانگی

این قالب علاوه بر قالب، یک ایده خوب برای شروع ساخت اپلیکیشن آموزشی در زمینه آموزش سرویس و تعمیر لوازم خانگی را به شما هدیه می دهد. 

 

قالب آماده برنامه ساز جو اپ

        

قالب آماده جو اپ

چون علاوه بر ساخت قالب ، منوهای اولیه بخشِ آموزش سرویس و تعمیر را با تصاویر کارشده در قالب ارائه گردیده است.

این قالب یکی از حرفه ای ترین قالب ها به شمار میرود. تا آنجا که توانسته ایم، حجم تصاویر پچ ناین شده  patch9 را با حفظ کامل کیفیت تصاویر اسپلش و زمینه ، تیتر، اسلاید منو، را پایین آورده، تا حجم کلی برنامه زیاد نگردد.

همانطور که میدانید تصاویر پچ ناین شده، کشیدگی تصاویر در DPI  های مختلف در گوشی های با رزولوشن های بالا به صفر می رساند. البته برای ایجاد تصاویر پچ ناین در ساخت قالب جو اپ joapp باید با دقت بالا و زمان زیادی انجام گردد، ما این کار را با دقت فراوان برایتان انجام داده ایم تا مدیریت زمان را در دست بگیرید.

برای ویرایش تصاویر از چندین برنامه ویرایشی استفاده شده است.

تنها کاری که باید انجام دهید، محتوای آموزشی خود را در بخش های آماده (منوهای آموزشی) اضافه نمایید.

 

 

قالب آماده جو اپ

          

قالب آماده جو اپ

 

نکته:

در پکیج قالب جو اپ ،علاوه بر قالب CJO ، تمامی فایل های PSD فوتوشاپ شامل: اسپلش، صفحه نخست و دوم و اسلاید منو به همراه تصاویر پچ ناین شده و همچنین تمامی آیکان ها، تصاویر منوهای فهرست آموزشی، فونت ها ... در اختیار شما قرار داده ایم، تا در صورت تغییر این امکان فراهم گردد.

 برای دانلود این قالب به مارکت جو اپ دیزاین مراجعه نمایید.
قالب های جدید جو اپ در وب سایت جو اپ دیزاین

برای دانلود این قالب اینجا بروید

  • مصطفی

    مصطفی

    • ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۰:۴۰

    سلام بیشتر قالب ها رو دیدم ای کاش تصاویر بیشتری میزاشتین. یا یا نسخه آزمایشی که بشه قالب بررسی کرد. ظمنا قالب فاطیما ظاهرا خیلی بهتر و زیباتره.

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   سلام سپاس از شما . حتما برای محصولات و قالب ها تصاویر ویدئویی آماده خواهیم کرد. نسخه آزمایشی به دلیل تبلیغات در پایین صفحه مناسب نیست.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!