دانلود قالب آماده برنامه ساز جو اپ

نوشته شده توسط:رضا- مدیریت سایت | ۳ دیدگاه

قالب آماده برای اپلیکیشن ساز جو اپ . قالب های حرفه ای و آماده ی ویرایش joapp.قالب آماده برای ساخت کتاب اندروید.

برای مشاهده جدیدترین قالب های طراحی شده برای برنامه ساز جواپ joapp به وب سایت جو اپ دیزاین  مراجعه نمایید.

 

دانلود قالب های آماده برنامه ساز و اپلیکیشن ساز جو اپ JoApp

 

اگر تا به حال فکر میکردید با کمک اپلیکیشن ساز جواپ Joapp، به راحتی و بدون دانش برنامه نویسی برای اندروید، برنامه های اندرویدی بسازید، حالا کار برای شما دوچندان آسان تر شده است.

با داشتن قالب های آماده جو اپ مدیریت زمان را بدست بگیرید و در کمترین زمان ممکن، به تولید محتوا بپردازید. قالب های آماده این امکان را به شما میدهد تا بر روی محتوای برنامه های خود متمرکز شوید، و وقت تان را برای ساخت اسپلش، صفحات ، آیکان، منوها و . . . هدر ندهید؛ همانطور که میدانید، ایجاد و ویرایش تصاویر، کار زمانبر و حساسی است.

در سری قالب های آماده در سایت جواپ قالب، تمامی تصاویر بکار رفته در قالب CJO کاملا رسپانسیو شده میباشند. به این معنا که تمامی تصاویر ها در تمامی DPI های موجود، استاندار شده هستند و با حفظ کیفیت تصویر، از بهم ریختگی و کشیدگی آنها، تا 100 درصد کاسته شده است و مهم تر از همه از حجم بسیار مناسب برخوردار میباشند؛ که در همین راستا، از برنامه های ویرایشی مختلف در ایجاد حرفه ای ترین قالب های آماده برنامه ساز جو اپ بکار رفته است. 

 

نکته ی قابل توجه اینکه، تمامی فایل ها اعم از فایل قالب cjo، فایل های PSD فوتوشاپ به همراه تمامی تصاویر اولیه و تصاویر پچ ناین شده (patch-9) برای همه ی بخش های قابل ویرایش قالب، متناسب با DPi ها و همچنین تمامی آیکان های بکار رفته در قالب جواپ و منوهای ایجاد شده در بخش های مختلف قالب و ... در پکیج ها قرار داده شده اند تا در صورت لزوم و ایجادِ هرگونه تغییر جزئی و کلی در قالب جواپ ، با در اختیار داشتن فایل ها، این امر برایتان میسر گردد. 

   

برای مشاهده جدیدترین قالب های طراحی شده برای برنامه ساز جواپ joapp به وب سایت جو اپ دیزاین  مراجعه نمایید.

 موفق باشید.

 

 


 

یک پیشنهاد ویژه برای برنامه نویسان B4A :

 چنانچه تا حدودی با بیسیک فور اندروید آشنایی دارید و می خواهید یک کتاب کاملا تصویری بسازید، میتوانید از سورس آماده کتاب استفاده کنید، تا در کمترین زمان ممکن و بدون دانش برنامه نویسی کتاب اندروید بسازید. به همراه راهنمای آموزش کار با سورس و ساخت دیتابیس و..

 برای مشاهده خصوصیات و مزایای استفاده از سورس بیسیک فور اندروید b4a کتاب اندروید اینجا بروید.

 

  • sarvar

    sarvar

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۰:۳۰

    خیلی خوب است

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   خواهش میکنم. از اینکه نتونستم قالب های جدید قرار دهم در سایت عذرخواهی میکنم. البته همچنان منتظر قالب های جدید در زمینه های مختلف از اواخر بهار باشید.
  • وحید

    وحید

    • ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۱۸:۱۵

    سلام هر دو قالب آشپزی و فیلم و سریال دانلود کردم . خواستم ازتون تشکر کنم خیلی کارم سرعت گرفت . خواستم خواهش کنم قالب های مذهبی و تفرحی و تو همین مایه ها هم آماده کنید. صمیمانه تشکر میکنم.

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   سلام وحید جان خواهش میکنم . خیلی دوست دارم قالب های بیشتری بزارم در حال حاظر رو پروژه مشغولم . چشم حتما در آینده خیلی نزدیک چندین قالب آماده میکنم براتون . برای همه شما آرزوی موفقیت میکنم، سرزنده و با نشاط باشید.
  • پژمان خان

    پژمان خان

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۶:۲۶

    اگه میشه قالب های جدیدتر هم بزارید . من از همش استفاده کردم.البته چندتا شونو هم تونستم تغییر بدم واسه برنامه های دیگه .

    پاسخ مدیر (joappghaleb ):   سلام پژمان در حال ساخت قالب های جدید در موضوعات مختلف هستیم . خوشهالیم که تونستید از قالب های خریداری شده برای سایر برنامه ها هم استفاده کنید .

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!