آموزش تصویری ساخت قالب های جو اپ

با فتوشاپ cjo آموزش کامل ساخت قالب

آموزش تصویری ساخت قالب های جو اپ

آموزش تصویری ساخت قالب های جو اپ  cjo یک پک کامل آموزشی برای طراحی انواع صفحه های قالب، اسپلش و آیکان های منو و موضوعات برنامه های مختص جو اپ، با نرم افزار فتوشاپ، همراه با نکات و ترفند های مختلف .

با بسته آموزش ساخت قالب های جو اپ می توانید در کمترین زمان ، به مدیریت پروژه هایتان  بپردازید، و خیلی منسجم تر و سریعتر کارتان را انجام دهید. 

جدیدترین و متفاوت ترین قالب های آماده ی cjo، مخصوص برنامه ساز و اپلیکیشن ساز اندروید و ios در کمترین زمان ممکن، اپلیکیشن های متفاوت بسازید و در مارکت ها منتشر کنید.

شاید فکر کنید برای ساخت اپلیکیشن های موبایلی تخصص بالایی نیاز دارید، ولی با برنامه ساز joapp و قالب های آماده و با دانلود فیلم آموزش کامل طراحی قالب cjo برای برنامه ساز جو اَپ در همین سایت ، در کمترین زمان و بدون دانستن حتی یک کلمه کدنویسی و بدون دانش گرافیکی برای قالب اندروید و قالب آی اُ اِس، اپلیکیشن های متنوع بسازید و بعد از انتشار در مارکت ها، حتی کسب درآمد نمایید. ما در حال ساخت فیلم آموزش گام به گام ساخت قالب جو اپ با فتوشاپ، برای کاربران جو اپ هستیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ، چندین قالب را به طور همزمان طراحی نمایید و از آن خروجی بگیرید . 

به دلیل کاربرد وسیع فتوشاپ در بین عموم، آموزش های ساخت قالب جو اپ نیز، همگی با نرم افزار فتوشاپ انجام میشود ، که شامل ترفند ها ، تکنیک ها ، آموزش کاربردی ابزار هاست و سعی شده از معرفی کامل فوتوشاپ دوری کنیم و مواردی که در ساخت قالب جو اپ نیاز و کاربردی است را خدمت شما دوستان آموزش دهیم. هر چند در فرایند آموزش با ابزار ها و تکنیک ها آشنا میشوید.

 فیلم آموزش قدم به قدم ساخت و طراحی قالب های CJO منتشر شد. 23 آبان 96. مدیریت سایت جو اَپ قالب


برای دانلود آموزش ساخت قالب جو اپ با فتوشاپ به سایت

 جو اپ دیزاین 

مراجعه کنید.


توجه بفرمایید:

کار بران گرامی ، از این پس تمامی فعالیت های ما در سایت جو اپ دیزاین برقرار خواهد بود ، در جو اپ دیزاین علاوه بر قالب های آماده جو اپ ، آموزش ها کاربردی و ضروری برای شما آماده کرده ایم که به زودی در جو اپ دیزاین منتشر میگرد.